ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο

mail: steki_edessas@espiv.net

και να συμμετέχετε στην ανοιχτή συνέλευση, κάθε Τετάρτη στις 20:00 στο στέκι – Καραμήτσου 5-

One thought on “ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ”

  1. Πρόσκληση συμμετοχής σε Συνάντηση Διαλόγου & Προβληματισμού με θέμα : “Κοινά, Κοινότητες Αγώνα & Αντικαπιταλιστικές Στρατηγικές”

    Σύντροφοι/-ισσες,
    Το Αυτόνομο Στέκι παίρνει την πρωτοβουλία για την διοργάνωση μιας «Συνάντησης Διαλόγου και Προβληματισμού» με θέμα: «Κοινά, Κοινότητες Αγώνα & Αντικαπιταλιστικές Στρατηγικές». Στόχος μας είναι να ξεκινήσει ένας οργανωμένος διάλογος πάνω στα ζητήματα που έχει ανοίξει ο βαθύς κοινωνικός μετασχηματισμός ο οποίος συντελείται στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία, με την μορφή της κρίσης, με στόχο την ανασύσταση της κερδοφορίας του κεφαλαίου και την αύξηση της οικονομικής και πολιτικής ισχύος του ως τάξη.
    Η πρόσκληση απευθύνεται καταρχάς σε συλλογικότητες που δραστηριοποιούνται στα διάφορα πεδία του κοινωνικού ανταγωνισμού, και δευτερευόντως σε μεμονωμένους συντρόφους. Δεν θέλουμε να κάνουμε ούτε μια σειρά θεωρητικών διαλέξεων, αλλά ούτε και απλώς μια βιωματική παράθεση εμπειριών από την κινηματική μας δραστηριότητα. Στοχεύουμε σε μια οργανωμένη συζήτηση πάνω στα πολιτικά ερωτήματα και διακυβεύματα που ανοίγονται μέσα από αυτή την δράση μας. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση να αξιοποιηθεί αυτή η «Συνάντηση» για μια άλλου τύπου πολιτική συγκρότηση ή δικτύωση ανάμεσα στις ομάδες, αφού βλέπουμε αυτή την «Συνάντηση» μόνο ως βήμα πολιτικής συζήτησης, διαλόγου και προβληματισμού.
    Για να μπορέσουμε να οργανώσουμε αυτό τον πολιτικό διάλογο αποφασίσαμε να τον διαρθρώσουμε γύρω από τέσσερα ξεχωριστά θεματικά τραπέζια:
    «Αγώνες μέσα και έξω από την εργασία»
    «Αγώνες ενάντια στις περιφράξεις για την επανανοηματοδότηση των κοινών»
    «Δομές Κοινωνικής Αλληλεγγύης και κοινωνικός αποκλεισμός»
    «Συνεργατική & Αλληλέγγυα Οικονομία, προς έναν άλλο τρόπο παραγωγής»
    Πάνω στις θεματικές θεωρήσαμε σκόπιμο να θέσουμε κάποιους άξονες ερωτημάτων- ζητημάτων που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν βοηθητικά για την συζήτηση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν να τεθούν και άλλοι τέτοιοι άξονες από τους συμμετέχοντες (οι άξονες της κάθε θεματικής επισυνάπτονται).
    Στα τραπέζια εργασίας θα δοθεί προτεραιότητα στις τοποθετήσεις των συλλογικοτήτων- ατόμων, που θα έχουν δηλώσει συμμετοχή (10′ τοποθετήσεις, 5΄ δευτερολογίες) και σε δεύτερο χρόνο στις παρεμβάσεις ατόμων ή συλλογικοτήτων που θα έρθουν ως παρατηρητές.
    Θα προσπαθήσουμε η διεξαγωγή των τραπεζιών εργασίας να μην είναι παράλληλη ώστε να υπάρξει η δυνατότητα συμμετοχής σε όσα επιθυμεί η κάθε συλλογικότητα ή άτομο.
    Ο χρόνος διεξαγωγής του φόρουμ έχει προσδιοριστεί για το Σαββατοκύριακο 2-3 Μάη, εκτός κι αν υπάρξουν αιτήματα αλλαγής της ημερομηνίας από ικανό αριθμό συλλογικοτήτων.
    Ο χώρος διεξαγωγής θα είναι το Αυτόνομο Στέκι στα Εξάρχεια (Ζωοδόχου Πηγής 95-97 & Ισαύρων).
    Θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε ως τις 19/4:
    για την συμμετοχή σας
    για την/τις θεματικές στις οποίες θα θέλατε να πάρετε μέρος (αν αυτό είναι εφικτό στο παραπάνω διάστημα)
    για το αν υπάρχει ανάγκη φιλοξενίας (για τις συλλογικότητες- άτομα από την επαρχία)
    Μαζί με την πρόσκληση σας επισυνάπτουμε φάκελο που περιέχει:
    Τους άξονες των θεματικών τραπεζιών εργασίας.
    Ένα κείμενο με τίτλο «Κοινά, Κοινότητας Αγώνα & Αντικαπιταλιστικές Στρατηγικές», το οποίο αποτελεί την καταγραφή του προβληματισμού στο εσωτερικό της συλλογικότητας του Αυτόνομου Στεκιού πάνω στα θέματα της «Συνάντησης». Το κείμενο αυτό δεν είναι ένα καταληκτικό κείμενο, αλλά ανοίγει την συζήτηση. Επομένως δεν δίνει απαντήσεις, ούτε κλείνει την συζήτηση με μια κατάφαση. Δεν έχει την λειτουργία ενός «προγραμματικού κειμένου», αλλά του εναύσματος του διαλόγου.
    Μια συνοπτική εισήγηση του παραπάνω κειμένου, έτσι όπως αυτό παρουσιάστηκε στο τραπέζι εργασίας που οργάνωσε το Αυτόνομο Στέκι στο Εναλλακτικό Φεστιβάλ Αλληλέγγυας & Συνεργατικής Οικονομίας τον Οκτώβρη του 2014.
    Συντροφικά,
    Αυτόνομο Στέκι
    Μάρτης 2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *